28.8 C
Skopje

UNICEF i shqetësuar për ndërprerjen e mësimit, duhet të kompensohen njohuritë e humbura

UNICEF është seriozisht i shqetësuar për vazhdimin e ndërprerjes së mësimit dhe bën thirrje për marrjen e masave për t’u mundësuar fëmijëve të shkollave fillore dhe të mesme që të kompensojnë mësimin e humbur sapo të kthehen në shkollë, thuhet në njoftimin e sotëm të UNICEF-it, pasi u bë e qartë se greva vazhdon në shkollat ​​e vendit.

Nga UNICEF-i thonë se mësimi që është humbur duhet kompensuar për të shmangur dëmtimin afatgjatë në mirëqenien dhe produktivitetin e fëmijëve.

“Maqedonia Veriore për vite me radhë po përballet me një krizë në mësim në të cilën më shumë se gjysma e nxënësve në moshën pesëmbëdhjetëvjeçare nuk arrijnë nivelet bazë të njohurive në lexim dhe matematikë. Për më tepër, nuk janë prezantuar programe për të kompensuar mangësitë në mësimdhënie të shkaktuara nga mbyllja e shkollave për shkak të KOVID-19 dhe mësimi në distancë”, thuhet në njoftimin e UNICEF-it.

Këtë vit shkollor nxënësit kanë munguar tashmë dy javë nga mësimet për shkak të fillimit me vonesë të vitit shkollor, kujtojnë dhe shtojnë se me grevën e zgjatur të mësuesve, e cila hyn në javën e tretë dhe eventualisht edhe në të katërtën, ekziston mundësia që fëmijët të humbin deri në 6 javë mësim në këtë vit shkollor.

“Tani, më shumë se kurrë më parë, duhet të marrim masa për të kompensuar njohuritë e humbura dhe për të përshpejtuar reformën arsimore në mënyrë që të mund t’i përgjigjemi krizës arsimore që i parapriu KOVID-19. Nëse masa të tilla nuk merren menjëherë, pasojat ekonomike të mungesës së mësimit do të ndikojnë në uljen e fitimeve në jetën e fëmijëve të brezit të sotëm. Këto humbje jo vetëm që kanë një ndikim negativ të vazhdueshëm tek fëmijët, por do të ndikojnë edhe në jetën e tyre të ardhshme dhe në zhvillimin e ardhshëm ekonomik të vendit”, thonë nga UNICEF.

Ata shtojnë se pas kthimit në shkollë, më e rëndësishme është që mësuesit të vlerësojnë nivelin e njohurive të nxënësve dhe t’u ofrojnë atyre udhëzime të përshtatura për nevojat dhe nivelin e fëmijëve. Duhet të merren parasysh masa të tilla si zgjatja e kohëzgjatjes së mësimdhënies, organizimi i orëve për të kompensuar mungesat, përshtatja e mësimdhënies për të përmbushur nevojat specifike të të nxënit dhe theksimi i përvetësimit të aftësive kryesore.

Nga UNICEF thonë se maturantët do të kenë nevojë për mbështetje shtesë për të përvetësuar materialin në mënyrë që të mund të vazhdojnë shkollimin e tyre në nivelet e larta të arsimit.

“UNICEF-i u bën thirrje të gjithë pjesëmarrësve në negociatat për pagat e punonjësve të arsimit që të kenë parasysh interesin më të mirë të fëmijëve, të pranojnë se gjendja e krizës në arsim është alarmante dhe të gjejnë zgjidhje reciprokisht të pranueshme për të parandaluar krijimin e një brezi të humbur”, theksojnë ata.

Kujtojmë se greva në arsim filloi më 11 prill. SAShK që në fillim kërkon rritje pagash prej mbi 18 përqind. Fillimisht Qeveria ofroi 10%, rritje që u refuzua kategorikisht. Më pas u arrit marrëveshje për 12 përqind, pas çka pritej që të mërkurën e kësaj jave të fillojë mësimi, megjithatë të nesërmen antarësia e Sindikatës ishin shprehur kundër kësaj oferte të Qeverisë. Kjo e fundit, me refuzimet e një-pas-njëshme e ka akuzuar Sindikatën për shantazhe dhe për dëme të mëdha në procesin arsimor.

Marketing